miercuri, 21 ianuarie 2015

De ce vorbesc singur ?


-Invata baiete, ca sa te realizezi in viata !
-Invat, acum! Cum sa nu invat! Uite-ma, invatand cu capul prelins pe mouse pad-ul asta moale, cu miros de scortisoara, in timp ce mana dreapta se apropie domol de podea, iar mana stanga face eforturi disperate de a ma mentine stabil in pozitia curenta. Invat !
-Nu-ti pasa deloc ! Daca o tii in ritmul asta, nu o sa ajungi nicaieri.
-Cum sa nu ajung? Nu vezi ca mai am putin si ating podeaua ? Domol, domol, dar progresu-i acolo.
-Mai esti si nesimtit pe deasupra!
-  Nu-i adevarat. Sunt chiar simtit. Crezi ca mouse pad-ul asta nu ma simte? Nu stiu eu multe, dar capul tot mi-e greu. Is simtit !
-Haide ma, invata, macar incearca..
-Aaah, esti obositor, pleaca.
-Invata ma, te rog eu.
-Esti obositor, pleaca, te rog.
- Bine, prostule ! O sa fii un nimeni in viata !
-Probabil, probabil, dar macar nu  o sa fiu un nimic!. Daca mai stau mult in pozitia asta, este foarte posibil sa devin una cu masa, mouse pad-ul, cat si podeaua. Vezi ? Deja devin 3 lucruri.
-Pe langa ca esti prost, mai faci si glume proaste ! Nu gandesti deloc ! Nu o sa ajungi nicaieri !
- Ti-am mai spus o data, mai am putin si ating podeaua. Uite-te singur, mai am cativa centimetrii. Acum lasa-ma, nu am chef.
-Nu te las deloc ! Stinge calculatorul ala si invata !
-Stinge-l tu. Corpul meu este intr-un echilibru perfect acum, nu vreau sa-l perturbez.
-Ha, ti l-am stins, ce o sa faci acum !?
-Hai mersi, chiar ma deranja lumina aia. Lasa-ma sa dorm.
-Esti o rusine, atat pentru mine, cat si pentru cei te inconjoara.
-Daca stau sa ma gandesc mai bine, asta asa, ca sa-ti demonstrez ca gresesti si ca gandesc, chiar si in starea asta de mucegai, nu-s o rusine. Stau in camera, nu ma vede nimeni, si chiar daca m-ar vedea, nu vezi ca-s imbracat decent? Hahaha, rusinica!!!
-Ce?De unde pana unde imi demonstrezi tu mie...ce?
-Uite-te mai sus. Doamne ! Uite-te mai sus ! Lasa-ma acum. Te rog sa pleci, lasa-ma sa dorm !
- Sa stii ca o sa te las, nu am nici o sansa cu tine !
-In sfarsit ! Acum pot si eu in sfarsit sa...invat !

Now chill the fuck out.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu